2012. április 12., csütörtök

Házimunka közben

    Csendesen fő életem első bablevese a tűzhelyen, gyerek alszik, a mosógép még nem járt le, úgyhogy végre leültem a kávécskámmal a gép elé írni.
    Bezony, a kávécskámmal, ugyanis mióta nem szoptatok, újra visszaszivárogtak életembe a káros szenvedélyek, mint pl. a kávé, alkalmanként egy pohárka bor vagy Martini, illetőleg az E-vel fűszerezett kaják (a Smack levesre gondoltam most konkrétan, bármilyen egészségtelen is legyen, imádom...). Na azért a "káros szenvedély" talán kicsit erős kifejezés, és még csak nem is addiktív dolog egy sem ezek közül...
    Mindenesetre megnyugtató, hogy most már csak a saját magam egészségét tehetem tönkre mindazzal amit megeszem vagy megiszom, és közvetve nem mérgezem a gyermekemet ilyesmikkel. Sőt, hosszú kihagyás után jól bekajáltam végre kelkáposzta főzelékből is, és ihatok újra töménytelen mennyiségben tejet végre. Hát ilyesmikkel vigasztalom magam, bár azért nagyon már nem kell... :-)
    Na közben nehogy megfeledkezzek a legfontosabb dologról: Benikém fél éves lett! Épp ma! :-)
Az ilyenkor szokásos státusz felmérésen a következők lettek bejegyezve: testtömeg: 6240g, testhossz 65cm. Fejkörfogat 42cm, mellkas körfogat 43,5cm. Szimmetrikus testtartás, szimmetrikus végtagmozgás, párhuzamos szemmozgások. Beszédre hangadással válaszol, élvezettel gagyog. Tárgyat egyik kézből a másikba áttesz, átvesz. Hozzátartozókat megkülönbözteti, hozzájuk kötődik.
    A "Hasra és visszafordul" rubrika nem lett kipipálva, mert a hátról hasra fordulás már nagyon megy, de vissza még nem... Illetve húsvét hétfőn meglepett egy hasról visszafordulással, de ugye egy fecske nem csinál nyarat, úgyhogy ezt még nem tekintem teljesítettnek. Merthogy azóta sem produkálta, habár láttam már "majdnem"-eket, de még gyakorolni kell. Nem baj, azért ezzel majd eldicsekedem holnap a tornán... :-)
    Fog még mindig sehol. Minden reggel azt vizslatom, hogy van-e már ott valami, de a védőnő szerint még csak nincs is megdagadva az ínye. Na én meg főleg nem értek hozzá, úgyhogy ebből a jelből nem fogok tudni olvasni. Csak a nyűglődésből meg nyálzásból, de az meg már lassan 4 hónapja tart, szóval kezdek ezekben is elbizonytalanodni.
    Egyébként általában két dolog miatt nyüszöghet a gyerekem: front vagy fogzás. Erre a kettőre fogom rá mindig. Anyum szerint nem lehet mindig mindenért az időjárást hibáztatni, de én nem ismerem el hogy az én porontyom "csak úgy" hisztizik, annak biztos van valami oka. :-) Mert igenis "jóbaba". (most merült fel ez a téma a fórumos anyukák között, kiderült, hogy mások is folyton ebbe a kérdésbe ütköznek. :-) "És, jó baba?" Mindig igennel válaszolok, és hozzáteszem, hogy hát néha persze sír, de a gyerekek ugyebár szoktak... :-)

(Most kaptam sms-t Ágica barátnőmtől, hogy megindították a szülést, már napok óta tűkön ülünk hogy mi van, 5-ére volt kiírva. Úgy izgulok!!! :-) Nagyon kényelmes kislánya van... :-) akkor tehát hétvégén egy fix program biztos lesz a Csajokkal, nyitjuk a bort amit hetek óta őrizgetünk erre az alkalomra!)
   
    
     Na még rólunk egy picit: eszegetünk már sok finomságot, nagy kedvenc az alma és a sütőtök, a répa meg a mumus lett... Se üvegeset, se frissen főttet nem eszik belőle, most kicsit szüneteltetem, aztán újra próbálkozom.
     Céklát egyszer próbáltuk, az eredmény lejjebb... :-) És persze néha érdekesebb az ebédnél a külvilág, az előke, meg a tányér vagy a kanál, erről is mellékelek képi dokumentumot. :-)

És már mennem is kell, mert a gép lejárt, a gyerek meg felébredt... A bab még fő, hát egyszer majd csak megpuhul már... (valamit biztos nem jól csináltam....)







 






1 megjegyzés: