2012. január 28., szombat

Ünnepnap

    Mikor még csak szoktattam magam a nemalvás gondolatához, az éjszakai ébredések számát már akkor  is kizárólag 0 és 1 között tartottam elfogadhatónak.
Nálunk ugyebár semmi nem úgy működik, ahogy tervezem, vagy ahogy a könyvek írják, úgyhogy sajnos kezdettől fogva kettőről indul a számláló... Egy hónap után még mindig reménykedtem, a harmadik hónap közepére azonban már szinte lemondtam arról, hogy a gyermekem megtanulja, hogy az éjszaka alvásra való. De még mindig tud meglepetéseket okozni! :-)
    Tegnap este kilenc körül evett utoljára, és éjszaka  úgy fél négy tájékán nyösszent fel először! Mikor ránéztem az órára, még félálomban próbáltam egy gyors fejszámolást végezni, és szinte könnybe lábadt a szemem, mikor rádöbbentem, hogy közel hét órát aludt egyhuzamban! Először, amióta e világra pottyant.
Én természetesen megint nem feküdtem le időben, így lemaradtam egy "maratoni" alvásról, de olyan boldoggá tett a dolog, hogy csak valamikor napközben jutott eszembe bosszankodni ezen.
   Ééééés, most is itt ülök, alvás helyett, de még hátra van a vacsi, most sül. Apa alkotott valamit. 
Kicsit félve nézek a ma éjszaka elé, mert nem indult túl nyugodtan, egy bő háromnegyed órás ordítás után sikerült csak megnyugodnia Beninek. Nem sokat evett, nem tudom meddig tart ki... Lehet, hogy korai az ünneplés.

   Tegnap voltunk védőnéninél, 5190-et mutatott a mérleg, a mérőszalag meg 60,5 centit. Teljesen arányos, a fejlődési görbén az alsó határérték felett mozog, nem kapkodja el. :-)
   Most is jól látszott, hogy hason fekve hátracsapja a kezeit és nem támaszkodik, úgyhogy hétfőn kérünk beutalót a gyógytornászhoz. A héten nem tudom, hogy eljutunk-e, csütörtök délután meg már utazunk Temerinbe. De gondolom nem vagyunk elkésve a tornával, hátha addig még meg is gondolja magát. Szeretem, ha meglep... :-)
   Egyre többet gagyog, meg "beszélget", és jókat tud kacagni is, rém egyszerű dolgokon. :-) De pl. másnap, vagy csak egy óra múlva már nem annyira érdekes a dolog. Mindig valami újat kell kitalálnunk.  :-)
Ma a "sipi-sapi" gyors ismételgetése vált be, miután a korábbi "hapci" (de inkább "...pci!") már uncsi volt. Még nincs meg a sláger. :-)


1 megjegyzés:

  1. Mi 22 hónapig keltünk 3 óránként...majd megszokja a kis Beni is,hogy éjjel aludni kell!Ne izgulj,nem kell a könyveknek,és törvényeknek megfelelni...kialakul a saját törvényetek,és programotok,ahogy nektek jól esik!Kérünk fotókat is!És jó utazást!Puszi

    VálaszTörlés