2013. január 10., csütörtök

Pöttyösen

    Ahogy azt a nagykönyv írja, pontosan 14 nap lappangás után megjelentek a (várt?) pöttyök.

    Hétfő este csak egyet vettem észre a csípője jobb oldalán, de még egy gyanús piros pontocska volt a hátán is, aztán másnapra az is hólyagos lett. Most a harmadik napnál járunk ( a hétfőt nem számolom), és Beni csupa-csupa pötty a feje búbjától a bokájáig. Illetve a lábán csak egy-kettő van még, a karján meg még nem láttam, de a hasa, háta, popsija lassan tele (kényesebb részeket is beleértve...), a buksiján meg nem sok, hanem rengeteg van, érezni a haja alatt simi közben, meg látni is. Reggelre az arcán is lett jó sok, még a fülében is láttam meg a szempillája tövében egyet.

   Bár elég bizarrul néz ki, ennek ellenére úgy tűnik, őt nem igazán zavarja a helyzet. Valamennyire viszkethet neki, mert dörgölőzik a kanapéhoz, meg a fejéhez néha odakap, de nem nyűgösebb, mint szokott, sőt, olyan virgonc, hogy a pöttyök nélkül nem is hinném hogy egy kicsit is beteg. Tegnap volt először láza, de nem túl magas, ma még nem is mértem, de max. hőemelkedése lehet. Úgyhogy eddig jól vagyunk. A ma éjszaka volt csak egy kicsit zűrös, talán épp a viszketés miatt, nem tudom. Nagyjából óránként kelt, aztán 5kor már nem is tudtam visszaaltatni. Nem mondhatnám, hogy nagyon kipihent vagyok... Most persze kidőlt, jó egy órával előbb, mint szokott, ez most egy kicsit felborítja a napirendünket, de egyszer ennek a nyavajának is vége lesz.

   Vettem hintőport, ha viszket neki, ha nem, beszórtam, hátha annyival is jobb. Két napja csak zuhanyzik velem, de nem nagyon élvezi, hiába, a pancsi az pancsi. Tegnap vettem Betadin folyékony szappant, Anyum egyik kolléganőjének a kisfiánál nagyon bevált, ezzel fürdettünk tegnap. Szereztem be homeo-s bogyókat is, egy próbát megér, kárt meg nem okoz.
Judit barátnőm ajánlott egy linket amin egy házi szer receptje van, lehet hogy ezt is kipróbálom. Shea vajam van, épp tegnap vettem, még egy-két illóolaj kell, ami amúgy sem felesleges egy háztartásban, és kész is.
Legvégső esetben bevetem a cinkes rázófolyadékot is, bár azt újabban nem ajánlják, mert állítólag annyira elfedi a kiütést, hogy alatta nem látni jól, ha esetleg valami fertőzés van. Miért is lenne jó, ha van helyette drágább készítmény.... :-/ Én úgy gondoltam, hogy ha anno nekünk is jó volt, meg ezelőtt 30-40 éve is bevált, akkor jó lesz most is. De csak a legvégső esetre tartogatom.

   Ami a legnehezebb az egészben, hogy nem lehet kimenni... Én még elvagyok, mert ha Apa hazajött, akkor esetleg leszaladok a boltba, már az is valami, de Benit most nem tudom kivinni. Hó van, szánkó van, csak sajna bárányhimlő is... Arra gondoltam, hogy ha nincs láza, talán 15-20 perc sétából nem lesz baj, de mivel minimum hőemelkedése mindig van, ezért inkább maradunk bent. Kiscsillagom hozta nekem a csizmáját tegnap is, hogy menjünk, és már kezdett pityeregni, mert nem adtam rá... Inkább el is dugtam hogy ne lássa, hátha így nem jut eszébe. Remélem, még egy pár napig marad a hó és akkor kimerészkedünk egy kicsit, tényleg csak egy rövid időre.

   Bízom benne, hogy minimális kellemetlenségekkel megússzuk, és akkor le is van tudva a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése